Sporthorgász


Dunai játszótársaimra tilalom van, így vasárnap délelőtt a Csőhídi-pályán keszegeztem egy közepesen jót, pickerrel. Jöttek igen darabos bodorkák, karikák, néhány szebb dévér. Mellettem egy középkorú házaspár horgászott. Feedereztek, kevés eredménnyel és spiccbotozással múlatták az időt. Ez utóbbi legalább szórakoztató lehetett a partszélben nagy rajokban mozgó küszök miatt. Három rendes, sütnivaló dévérrel kiegészítettem aznapi zsákmányukat, nagyon hálásak voltak érte. A házaspár hölgytagja megkérdezte: „Ugye sporthorgásznak tetszik lenni?” Visszakérdeztem, hogy mire gondol, jó lett volna tisztába kerülni a fogalommal, mielőtt válaszolok. „Hát mert visszaengedi mind és előtte olyan aranyosan lefényképezi őket” Mit mondhattam volna? Ahogy Artúr király válaszolt Sir Bedevere kérdésére a Gyalog galoppban, olyan határozottsággal válaszoltam én is: „Igen, az vagyok…” J

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések