Alt


A horgász-aprócikkek árazása egy olyan sajátságos világ, amit egyszerű halandóként nagyon nehéz megérteni. Vannak itt olyan termékek, amikről azt gondolja az ember, hogy jobb haszonkulccsal működnek, mint a fegyverkereskedelem (pl. szó szerint fillérekbe kerülő fröccsöntött műanyag bojlistopper, 1.000+ magyar forintért) és vannak olyanok, melyek ára egész egyszerűen megmagyarázhatatlan. Végy egy folyóvízi feederkosarat és add mondjuk 700 magyar egységért. Csavarj bele négy csavart (körmös kosár) és akkor darabja 1.200. ??? Tudom, ez tényleg nem egyszerű (csomagolás, szállítás, értékesítési lánc, fogyasztói szokások, finanszírozás és sok minden más befolyással van erre), de akkor is.

Amikor ilyen érthetetlen dolgokkal találkozol, az agy óhatatlanul egyszerűsít. Én például nem vettem kosarat a boltban, megkerestem helyette Alt Benjamint és tőle rendeltem egy szezonnyi körmös kosarat. Masszív, ellenálló darabok és az áruk is elfogadható. Május végéig a tilalmak miatt, júniusban - valószínűleg - a költözés miatt pihenni fognak, de utána gyakran próbálgatom majd őket. Szerintem jók lesznek.

Annyit írtam már az angol cuccokról, lassan itt az ideje, hogy a vállalkozó kedvű magyarokról is megemlékezzek e helyt. Hamarosan visszatérünk rá...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések